Defensem les organitzacions que treballen pels drets humans.

Aquest 15 de juny el ARA ha signat la declaració pública amb 150 entitats més: partits polítics, ONG, moviments socials, sindicats, societats científiques i de la salut on demanem que es retorni la declaració d’utilitat pública a la Federació de Planificació Familiar Estatal (FPFE) revocada després de que li ho demanés una associació catòlica, ultraconservadora.

Demanem respecte per les organitzacions de la societat civil que estem treballant pels drets humans.

Si vols veure la declaració completa clica aquí

Tags