El programa d’orientació i inserció sociolaboral de l’Associació ARA, ARA Activa't, segueix en peu, donant resposta a totes les persones que es troben en situació d’atur o que estan interessades en canviar de feina.

És un projecte obert a tot el públic, en el qual pots acudir de manera lliure i rebràs assessorament individual i personalitzat adreçat a la recerca de feina. També podràs participar en tallers grupals i coneixeràs altres persones que també estan buscant feina, que et permetrà establir contactes i rebre suport emocional dels teus companys i companyes.

Treballarem el currículum i la carta de presentació, coneixeràs pàgines web i empreses on poder buscar feina, resoldrem els dubtes que puguis tenir i rebràs un acompanyament emocional i tècnic al llarg de tot el procés.

El projecte ARA ACTIVA’T compta amb el suport de la Obra Social "La Caixa" i la Diputació de Barcelona.