Tallers de Salut

TALLERS DE L’ÀREA DE SALUT PÚBLICA DE LA DIPUTACIÓ DE BARCELONA

Beneficiaris/àries: 875
Nombre de tallers: 35

Els tallers de l'Àrea de Salut Pública i Consum de la Diputació de Barcelona es van iniciar el mes de setembre de 2010  amb la intenció de fomentar la promoció de la salut mental entre el jovent realitzant el programa de relacions interpersonals per a joves.

Els tallers que s’ofereixen són:

• Taller de relacions interpersonal per a joves. (2n cicle de l’ESO)
  • Taller de relacions interpersonal per a pares i mares

En els tallers per a joves s’han treballat les relacions interpersonals mitjançant les habilitats socials fomentant el diàleg, la tolerància i el respecte tot basant-nos en l’educació en valors. L’objectiu d’aquests tallers és dotar als i a les participants de les estratègies i habilitats comunicatives necessàries per a que ells i elles mateixes siguin capaces d’acceptar-se, respectar-se i expressar el seus desitjos, i a partir d’aquí pugin afrontar determinades situacions de risc al llarg del seu desenvolupament.

En els tallers de famílies s’aborda com complementar tot això dins del nucli familiar, per tal de poder donar una educació integral al jovent, on pares, mares i professionals treballem en la mateixa línea.

Resultats

Els municipis en què s’han dut a terme accions durant l’any 2010 són els següents: Granollers, Montcada i Reixac i Esplugues de Llobregat. S’han dut a terme 32 tallers per a joves i 3 per a pares i mares.