I després de vacances...reactivem el Grup de creixement personal per a dones!

El passat mes de maig vàrem encetar un nou projecte anomenat “El meu espai” dedicat a la potenciació de l’autoestima i el creixement personal per a dones . A demanda dels Serveis Socials de Santa Eulàlia i amb el seu suport, es va crear, per part de les participants, un espai d'autocura i de creixement personal i grupal. L’experiència va ser molt positiva i durant 4 sessions de 3 hores, les dones participants van tenir l’oportunitat de gaudir d’un espai d'acollida, on compartir experiències, inquietuds, reptes, on conèixer-se com a persona, on mostrar-se, on aprendre, on ensenyar, on compartir alegries, on plorar i on respirar, on empoderar-se, on adonar-se...Les sessions es varen convertir en un laboratori, on poder experimentar, un lloc segur on compartir i mostrar-se cadascuna des del que és i el que sent.

Va ser un primer pas molt important en el treball de potenciació de l’autoestima, però encara queda molt per fer, i per això durant aquest mes de setembre tornarem a contactar amb Serveis Socials de Santa Eulalia per tal de continuar el camí.