El projecte ARA ACTIVA’T segueix en marxa

Estem apunt de finalitzar els itineraris d’inserció laboral amb els usuaris que han vingut a la associació.

A través de diferents tallers hem vist com les persones cada cop han estat mes autònomes alhora de buscar feina per les diferents xarxes que hi ha i això, juntament amb altres assessories i tallers tant grupals com individuals,  ha fet que millorin notablement la seva seguretat i per tant la seva autoestima en el procés de recerca de feina. EL projecte ARA ACTIVA’T compta amb el suport de la Obra Social "la caixa" i la Diputació de Barcelona.