'ESTIGMA O ESTIMA, TU DECIDEIXES'

1 DE DESEMBRE 2016, DIA MUNDIAL DE LA SIDA #DMSida2016

Un any més, el Comitè 1r de Desembre - Plataforma Unitària d'ONG-SIDA de Catalunya commemora el Dia Mundial de la Sida. Sota el lema "Estigma o Estima, Tu decideixes" volem reivindicar el dret a l'estima, com a valor indispensable de lluita contra la por, la intolerància i l'aversió que es crea davant del virus i a les persones que conviuen amb ell, pel simple fet de ser seropositives. En un món ple de desigualtats, la nostra mirada pot ser clau per crear un altre més just i lliure. Per aquest motiu, un any més, reivindiquem valors com la solidaritat, l'apoderament, la diversitat, la igualtat i la cooperació enfront de les actituds discriminatòries i l'estigma.

Una altra vegada ens moVIHlitzem a través del treball comunitari i expert de les 25 entitats membre, mitjançant el desenvolupament d'estratègies de lluita pels drets humans i sensibilització, i d'accions centrades en les persones i el seu apoderament. Consulta la programació d’activitats de la plataforma.

ARA en el Dia Mundial de la sida 2016. Programació d’activitats.