ARA Activa't

Projecte d'inserció socio-laboral

Programa de Garantia Juvenil de Catalunya

El Servei d’Ocupació de Catalunya ha atorgat una subvenció destinada a incentivar la contractació en pràctiques de persones joves beneficiàries del Programa de Garantia Juvenil de Catalunya a la nostra entitat. Aquest programa és una iniciativa europea que pretén facilitar l'accés dels i les joves al mercat de treball.

En concret, el dia 30 de novembre es va incorporar una persona a l’equip de l’entitat per a realitzar funcions de tècnica d’acompanyament a la inserció realitzant entrevistes individuals i accions grupals.

Recolzem la VAGA FEMINISTA. Ens aturem!

Davant d’un context de desigualtats i de totes les violències masclistes que ens travessen a totes a la nostra quotidianitat i en totes les esferes de la nostra vida, decidim aturar-nos i ens adherim a la VAGA FEMINISTA convocada aquest 8 de Març de 2018.

D’aquesta manera volem visibilitzar que sense nosaltres el món s’atura.

Volem ser presents, vivint una jornada de reivindicació i activisme i sororitat, posant de manifest allò que el masclisme manté ocult: la importància de les dones en tots els àmbits vitals.

L’associació ARA romandrà tancada tota la jornada, participant activament dels actes que es duen a terme a la ciutat de l’Hospitalet.

Us adjuntem l’enllaç amb el manifest que es llegirà el dia 8 de març a la Plaça Catalunya a Barcelona, a més d’informació útil sobre els actes programats de la jornada arreu del territori.

El programa d’orientació i inserció sociolaboral de l’Associació ARA, ARA Activa't, segueix en peu, donant resposta a totes les persones que es troben en situació d’atur o que estan interessades en canviar de feina.

És un projecte obert a tot el públic, en el qual pots acudir de manera lliure i rebràs assessorament individual i personalitzat adreçat a la recerca de feina. També podràs participar en tallers grupals i coneixeràs altres persones que també estan buscant feina, que et permetrà establir contactes i rebre suport emocional dels teus companys i companyes.

Treballarem el currículum i la carta de presentació, coneixeràs pàgines web i empreses on poder buscar feina, resoldrem els dubtes que puguis tenir i rebràs un acompanyament emocional i tècnic al llarg de tot el procés.

El projecte ARA ACTIVA’T compta amb el suport de la Obra Social "La Caixa" i la Diputació de Barcelona.

El projecte ARA ACTIVA’T segueix en marxa

Estem apunt de finalitzar els itineraris d’inserció laboral amb els usuaris que han vingut a la associació.

A través de diferents tallers hem vist com les persones cada cop han estat mes autònomes alhora de buscar feina per les diferents xarxes que hi ha i això, juntament amb altres assessories i tallers tant grupals com individuals,  ha fet que millorin notablement la seva seguretat i per tant la seva autoestima en el procés de recerca de feina. EL projecte ARA ACTIVA’T compta amb el suport de la Obra Social "la caixa" i la Diputació de Barcelona.

El projecte ARA ACTIVA'T ja està en marxa!

Aquesta setmana hem començat amb el nou projecte ARA ACTIVA’T que dona resposta a les necessitats de les persones que es troben a l’atur.

Aquest projecte pretén donar un servei d’orientació i inserció sociolaboral, treballant aspectes importants de la persona que es troba en procés de recerca de feina, tant individualment com grupalment i que també ajudin a millorar l’estat psicoemocional.

Avui hem estat treballant amb els i les nostres usuàries com fer una recerca de feina per internet, a través de diferents portals que hi ha per tal que coneguin més recursos i ampliïn els seus coneixements de canals.

Pàgina 1 de 3