ARA (Associació de Serveis i Formació socioeducativa) neix l’any 2007 amb l’objectiu general d’oferir formació, assessorament i orientació pedagògica per a persones adultes i professionals del sector social en diverses temàtiques.

El seu naixement està lligat a l’entitat JIS (Joves per la Igualtat i la Solidaritat), associació juvenil que porta treballant des de l’any 1994. Un dels seus àmbits més importants és justament la formació i el treball en foment d’hàbits saludables amb un clar abordatge preventiu.

Donat el gran creixement viscut a JIS en la seva tasca relacionada amb la formació continuada de població adulta i professionals, sorgeix un límit real al tractar-se d’una entitat juvenil. La creació d’ARA respon a aquesta voluntat de seguir realitzant projectes encaminats a aquest col•lectiu específic.

L’equip d’ARA està format per personal tècnic del sector psicològic, educatiu i del treball social. ARA gestiona projectes interns i externs amb l'objectiu de facilitar eines de millora en la intervenció social, a través de l’assessorament, la formació i la creació de materials pedagògics de referència.

ARA OFEREIX:

• Suport en la creació i execució de projectes, activitats socials i educatives.
  • Gestió i assessorament de serveis i formació socioeducativa a entitats, organismes i institucions públiques, privades, i/o concertades.
  • Formació i/o reciclatge a mida per a persones adultes en el sector social.
  • Disseny i elaboració de propostes didàctiques de qualitat que optimitzen els coneixements i actituds en els i les professionals.
Més en aquesta categoria: Transparència »