És temps d'aturades, de respirar, de desconnectar, obrir les ales i volar ben lluny. De temps en temps anem sumant projectes, il·lusions, somnis, experiències i records. Un d'aquests records escrit plegades just ara fa un any. El juliol passat vam realitzar el mural del projecte Caminant per la literatura catalana. Una activitat que té com a elements imprescindibles el grup intergeneracional participant, el barri, la literatura catalana i la novetat: la tècnica del graffiti.
Memòria, poesia, sentiment de pertinença i història per conèixer el passat i el present del barri a través de les vivències de les seues veïnes mitjançant rutes literàries i altres formats.
Així grupalment vam decidir fragments associats a vivències, posteriorment vam dissenyar la composició del mural a través dels tallers de Contorno Urbano amb qui després ens vam començar a familiaritzar amb l'esprai. I dit i fet.
El resultat, un mural sobre l'ahir, l'avui i el demà al barri de la Torrassa a través de versos de Joan Maragall, Miquel Martí i Pol i Dani Torralba.
I un any després compartim amb vosaltres alguns moments del projecte a través d'aquest audiovisual (a partir del minut 2).

Perquè “Tot està per fer i tot és possible”, Miquel Martí i Pol.

Moltes gràcies per construir plegades!

Tags