Comencem l’estiu amb la formació pels voluntaris i les voluntàries de L’Hospitalet. Durant tot un matí al Club Social “El Roure” AFHEMOS, ens hem pogut conèixer una mica més a nosaltres mateixes i als companys i companyes, ens hem aprés a valorar, a adonar-nos com percebem la informació del nostre voltant, a escoltar-nos plenament, a comunicar-nos d’altres maneres: més assertivament, prenent consciència del nostre cos, del que comunica el nostre cos... en definitiva hem adquirit algunes eines que esperem que siguin molt útils pel vostre treball com a voluntaris i voluntàries i per a la vostra vida, però sobretot hem compartit aquesta estona amb totes les persones generant un bon clima de respecte i de treball en equip.
Moltes gràcies voluntaris i voluntàries de l’Oficina de Voluntariat de L’Hospitalet, del Club Social “El Roure” i del Centre de dia.

Què passeu molt bon estiu!!! I ens retrobem a la tornada.