• Consulta les formacions i serveis que oferim

• Recolzem la VAGA FEMINISTA. Ens aturem!

• ARA Activa’t no s’atura!

• El projecte ARA ACTIVA’T segueix en marxa

NEW DOORS - Jornada de bones pràctiques d'inserció sociolaboral per a persones adultes a L'Hospitalet

L'Associació ARA organitza en col·laboració amb Joves per la Igualtat i la Solidaritat "NEW DOORS: Jornada de bones pràctiques d'inserció sociolaboral per a persones adultes a L'Hospitalet".

En aquesta jornada es donaran a conèixer les experiències dutes a terme en diferents dispositius de la ciutat, tant per part de l'administració com per les entitats, en tema d'inserció sociolaboral.

Es projectarà material audiovisual i es lliurarà certificat d'assistència.

Data: 22 de novembre de 2011
Hora: de 9.30 a 13.00
Lloc: Biblioteca Tecla Sala (L'Hospitalet) - Mapa

Per a poder asistir a la jornada cal reservar la plaça enviant un missatge de correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o trucant al 934310689 abans del dia 10 de novembre. Places limitades.