MONOGRÀFIC. L’ABORDATGE SOCIO-COMUNITARI DELS TRASTORNS DEL COMPORTAMENT ALIMENTARI

Beneficiaris/àries: 23


El monogràfic: Abordatge socio-comunitari dels trastorns del comportament alimentari forma  professionals i futurs/es professionals que estiguin en contacte amb joves realitzant una tasca educativa, tant en l’educació formal com no formal. L’objectiu és dotar-los d’eines per abordar la prevenció dels trastorns del comportament alimentari. El marc teòric  d’actuació és l’educació per a la salut entesa d’una manera global i positiva i posant èmfasi en el treball de les habilitats personals i socials.

Creiem que és important formar i poder facilitar eines a aquests/aquestes educadors/es per tal que puguin afrontar el seu treball diari amb els i les joves amb més recursos teòrics i metodològics.


Resultats

El monogràfic ha tingut una durada de 20 hores repartides en 4 sessions. S’han treballat diferents aspectes dins l’abordatge socio-comunitari dels trastorns del comportament alimentari:
Conceptes i prevenció dels trastorns del comportament alimentari; Adolescència; Nutrició; Publicitat i cos; Estratègies de prevenció.

Han participat 19 persones en la formació i en general han valorat amb una puntuació molt alta tant la formació rebuda com la seva utilitat en un futur. Per part de les 4 formadores dir que el grau d’interès i motivació del grup ha estat molt alt i es coincideix amb la sensació d’haver  compartit un espai d’intercanvi d’experiències molt valuós en el que l’aprenentatge ha estat bidireccional.

Aquest lloc web fa ús de cookies pròpies i de tercers. Si continues navegant, considerarem que n'acceptes l'ús. Pots obtenir més informació, així com saber com canviar-ne la configuració consultant la nostra política de cookies. Més informació.