Nova edició del curs de voluntariat especialitzat

Durant el mes de juny, ARA ha organitzat amb el suport del Club Social “El Roure un nou curs de formació per a voluntaris i voluntàries. En aquesta ocasió, es tracta d’una formació de 9 hores dirigida a persones que realitzen la seva acció voluntària amb gent gran, infants o amb persones amb discapacitat.

El curs està funcionant correctament i hem aconseguit a partir de diferents dinàmiques participatives treballar les principals característiques i necessitats de la gent gran, i un cop treballades, ens hem plantejat quines funcions tenim com a voluntaris i voluntàries i quines activitats podem fer amb les persones grans dintre de l’acció voluntària.

Tant les persones participants com les dues formadores estem molt satisfets i satisfetes amb la feina realitzada, i esperem que tot el grup continuï participant amb la mateixa energia i ganes en les darreres sessions.

Agraïm el Club Social “El Roure” la confiança depositada en nosaltres i que puguem continuar col·laborant en futures ocasions.

Tags