Gestió de les emocions i educació per a la vida: Idees per a la promoció d'hàbits de vida saludable.

ARA (Associació de Serveis i Formació Socioeducativa), entitat que ofereix formació, assessorament i orientació pedagògica per a adults i professionals et convida a participar de manera gratuïta en el seu proper monogràfic: GESTIÓ DE LES EMOCIONS I EDUCACIÓ PER A LA VIDA: IDEES PER A LA PROMOCIÓ D’HÀBITS DE VIDA SALUDABLE dirigit a professionals i futurs professionals que estan treballant amb joves.

DATA I HORARI: Dimarts i dimecres 21 i 22 de juliol de 9 a 14 hores
LLOC: Regidoria Collblanc - La Torrassa (Carrer Mare de Déu dels Desemparats, 87 - L'Hosptialet)

OBJECTIU: facilitar eines, recursos, estratègies i proposar idees per tal de que professorat, educadors i educadores puguin treballar amb els i les pre-adolescents i joves diferents aspectes emmarcats en l’àmbit de l’educació per a la salut des del treball de les emocions i les habilitats personals i socials.
La formació està emmarcada dins del Model de Competències emocionals i benestar.

CONTINGUTS del Monogràfic:

• Reconeixement de les pròpies emocions. Exploració de les emocions bàsiques.
• Desenvolupament de competències i habilitats emocionals: consciència emocional, regulació emocional, autonomia emocional, habilitats socio-emocionals i habilitats per a la vida i el benestar.
• Tècniques de gestió de les emocions. Jocs i dinàmiques.
• Tracte de proximitat a través de la sintonia emocional.
• Regulació de les emocions negatives com a prevenció de comportaments de risc.
• Avaluació.

Per inscriure-us envieu un correu amb el vostre nom, telèfon de contacte, professió i/o estudis, data de naixement a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o truqueu al 934310689 i pregunteu per Sandra o Marta.
Cal fer un pagament de 20€ en concepte de reserva que serà retornat en efectiu l’últim dia del curs. En el cas que la persona no es presenti al curs sense previ avís l’import no serà retornat.
Número de compte: 2100-0535-99-0200073754 (La Caixa) (Indicar nom i cognoms)