4 de setembre. Dia Mundial de la Salut Sexual 2013.

dia de la salut

Avui 4 de setembre l'equip d'ARA vol celebrar amb vosaltres el Dia de la Salut Sexual. Aquest any 2013 amb el lema “PER TAL D’ACONSEGUIR LA SALUT SEXUAL, ¡esCULL ELS TEUS DRETS SEXUALS I FES-TE UNA FOTO!
L’objectiu d’aquesta diada és recordar la importància fonamental que els drets sexuals tenen per a integrar la salut sexual.
Volem convidar-vos  a totes les persones a que es facin una foto amb els seus drets sexuals, participant a la campanya a www.diamundialsaludsexual.org

DRETS SEXUALS I REPRODUCTIUS.
1.    Dret a la llibertat sexual
2.    Dret a l’autonomia, integritat i seguretat sexual
3.    Dret a la privacitat sexual
4.    Dret a l’equitat sexual
5.    Dret al plaer sexual
6.    Dret a l’expressió sexual emocional
7.    Dret a la lliure associació sexual
8.    Dret a la presa de decisions reproductives, lliures i responsables.
9.    Dret a la informació basada en el coneixement científic
10.    Dret a l’educació sexual integral