Assemblea General del Comitè 1r de Desembre

Aquest 25 de maig ARA va participar en la Assemblea General del Comitè 1r de Desembre celebrada en la seva seu.
En aquesta Assemblea la junta actual va proposar, i finalment es va aprovar, la incorporació de 2 noves entitats a la Plataforma (Associació d'estudiants de Ciències de la Salut i Associació Equip de Treball sobre Immigració i Salut); es va aprovar la memòria d’activitats i el tancament econòmic del 2015 i es va aprovar el Pla Estratègic 2016.
Va ser una Assemblea molt emotiva ja que es va renovar la Junta Directiva i desprès de 5 anys Montse Pineda (Creació Positiva), David Paricio (SIDA STUDI) i Silvia Aldavert (Associació Planificació Familiar Catalunya i Balears) van deixar de ser membres de la Junta.
Montse, David i Silvia: gràcies per la feina feta!